140 jaar Modecentrum Frans Theelen, Klantgeluk begint bij onze medewerkers.

Algemeen

Juist nu de wereld om ons heen via mobiele telefoons, Ipads, computers en andere digitale media ons leven binnenkomt is de behoefte aan echt menselijk contact groter dan ooit en wordt dit met de dag belangrijker. Nu we vierentwintig uur per dag en zeven dagen per week onpersoonlijk online kunnen shoppen, verwacht de klant aandacht en service bij de fysieke winkel. En dus ligt het antwoord bij onze medewerkers op de winkelvloer.

Juist nu de wereld om ons heen via mobiele telefoons, Ipads, computers en andere digitale media ons leven binnenkomt is de behoefte aan echt menselijk contact groter dan ooit en wordt dit met de dag belangrijker. Nu we vierentwintig uur per dag en zeven dagen per week onpersoonlijk online kunnen shoppen, verwacht de klant aandacht en service bij de fysieke winkel. En dus ligt het antwoord bij onze medewerkers op de winkelvloer.

Klantgeluk draait om mensen. Mensen zorgen voor de beleving. Mensen verrassen en doen je glimlachen. Klantgeluk begint bij onze medewerkers op de winkelvloer. Alles draait om de winkelmedewerker, elke tevreden klant, elk advies, elke oplossing maar ook hoe uw beleving van onze merken.

Vele onderzoeken bevestigen al jarenlang dat er een direct verband bestaat tussen medewerkersgeluk en klantgeluk. En juist in deze tijd van digitalisering ligt de sleutel tot tevreden klanten in de handen van onze medewerkers op de winkelvloer. Ik durf dan ook te wedden dat je altijd zult zien dat in die ene winkel waar het toch altijd drukker is dan in al die andere winkels de winkelmedewerkers het verschil maken. Bij Modecentrum Frans Theelen vinden we dat de medewerkerstevredenheid net zo belangrijk is als de klanttevredenheid.

Een gelukkige medewerker is een goede medewerker en dat verdient u als vaste klant!

Uit de krant