Afbeelding

Garagebrandje aan Nimrodlaan door elektrische laadpaal

Algemeen

Boxtel - In de garage van een huis aan de Nimrodlaan heeft even na middernacht, van woensdag op donderdag, kort een brandje gewoed. Een elektrisch oplaadpunt in de garage was in brand gevlogen. Niemand raakte gewond en de schade lijkt mee te vallen.

Kort voor 0.30 uur werd woensdagnacht de brandweer gealarmeerd voor een brand in een garage aan de Nimrodlaan in Boxtel. De bewoners wisten zichzelf in veiligheid te brengen en verplaatsen ook een auto die voor de garage stond. Bij aankomst van de hulpdiensten kwam een grote hoeveelheid rook vrij.

Door snel optreden kon erger worden voorkomen. De brandweer heeft de garage geventileerd en verrichte in de aangrenzende woning metingen. De bewoners konden de nacht in hun eigen woning doorbrengen nadat het brandje gedoofd was.

Tekst en foto's: Persburo Sander van Gils

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding