B&L AdministratieDesk

Het verzorgen van je administratie met ons is heel eenvoudig. Je hebt alleen een scanner, smartphone, e-mail, Dropbox of GoogleDrive nodig. Hiermee lever je administratie aan. De software van AdministratieDesk herkent dit en wij verwerken de documenten binnen 24 uur. Zo is je administratie overal bereikbaar en altijd up-to-date.

Voordelen
Digitaal aanleveren
Uploaden via foto, scan, Dropbox of GoogleDrive

Inzicht via een financieel dashboard
24/7 online inzicht via een overzichtelijk dashboard

Online Communicatie
Direct contact bij vragen of support via chat, mail, maar natuurlijk ook per telefoon of op kantoor

Digitaal archief
Al je documenten worden opgeslagen in je eigen digitale archiefkast

Handige app voor iPhone en Android
Maak een foto van je bonnetje en stuur deze direct in

Diensten
Boekhoudkundige verwerking
AdministratieDesk verwerkt alles binnen 24 uur

Controle en aangifte
Periodieke controle op volledigheid en juistheid van de administratie

Jaarrekening
De boekhouding is actueel dus de jaarrekening kan snel verzorgd worden

Proactief advies
AdministratieDesk heeft actueel inzicht in je administratie en denkt dus met je mee

Alles onder een dak
Je complete financiële en fiscale administratie onder een dak, met een vaste contactpersoon
 

Contactgegevens

Van den Kerkhoffstraat 12
5271CJ SINT-MICHIELSGESTEL

Tel: 073-5515830
E-mail: info@administratie-desk.nl
www.administratie-desk.nl

Categorieën