B&L AdministratieDesk
B&L AdministratieDesk
Het verzorgen van je administratie met ons is heel eenvoudig. Je hebt alleen een scanner, smartphone, e-mail, Dropbox of GoogleDrive nodig. Hiermee lever je administratie aan. De software van AdministratieDesk herkent dit en wij verwerken de documenten binnen 24 uur. Zo is je administratie overal bereikbaar en altijd up-to-date.
Voordelen
Digitaal aanleveren
Uploaden via foto, scan, Dropbox of GoogleDrive
Inzicht via een financieel dashboard
24/7 online inzicht via een overzichtelijk dashboard
Online Communicatie
Direct contact bij vragen of support via chat, mail, maar natuurlijk ook per telefoon of op kantoor
Digitaal archief
Al je documenten worden opgeslagen in je eigen digitale archiefkast
Handige app voor iPhone en Android
Maak een foto van je bonnetje en stuur deze direct in
Diensten
Boekhoudkundige verwerking
AdministratieDesk verwerkt alles binnen 24 uur
Controle en aangifte
Periodieke controle op volledigheid en juistheid van de administratie
Jaarrekening
De boekhouding is actueel dus de jaarrekening kan snel verzorgd worden
Proactief advies
AdministratieDesk heeft actueel inzicht in je administratie en denkt dus met je mee
Alles onder een dak
Je complete financiële en fiscale administratie onder een dak, met een vaste contactpersoon
Contactgegevens
B&L AdministratieDesk
Van den Kerkhoffstraat 12
5271CJ SINT-MICHIELSGESTEL